Friday, May 08, 2009

MID YEAR EXAM

Seronok bergambar yer bang? Sedang-sedang kamu berseronok tuh, ingat-ingat la jugak bahawasanya...

(image just for viewing purpose)
Minggu depan nih, Mid Year Exam untuk Tingkatan 5 dah nak dimulakan, pada berapa hari bulan ekk? Haaaa!... 11-29 Mei ini tau examnya. Ulang taip, 11-29 Mei ini... Sekali lagi, 11-29 Mei ini yer anak-anak. Jadi, saya selaku anak-anak yang nak menghadapi Mid Year Exam ini, pada tarikh yang sekian berikutnya, sukacita ingin saya beritahu bahawa dengan rasminya saya akan menghentikan proses peng-update-an di blog ini buat seketika. Insya-Allah

[Penulis blog menderita kurang persiapan Exam]

Jadi, sesiapa yang terbaca post ini tidak kira mereka yang sengaja, tidak sengaja atau dipaksa... saya doakan semoga mereka berjaya di dalam Mid Year Exam yang bakal ditempuhi. Tingkatan-tingkatan yang lain juga seperti RK, 1, 2, 3 dan 4, selamat menduduki peperiksaan saya ucapkan. Selamat Berjaya dan Good Luck!

RECENTLY, MY TEACHER HAVE POST THIS WARNING[grabbed from my teacher's blog]
look! so scary huh? death mandatory for those who are fail in exam

[my subjects]

_________________________________
Bahasa Melayu
Bahasa Inggeris
Sejarah
Physics
Chemistry
Biology
Additional Mathematics
Mathematics
Prinsip Perakaunan
Pendidikan Islam
Information, Communication and Technology
Pendidikan Seni Visual

9 comments:

Anonymous said...

heyy nk mid year exam . jgn slalu on9 . ingt tuh . tah yah update lagi blog kau . aha , smpai slmanye :) hee :D chaiyok2 .

Afiq Syahmi Adanan said...

kalo kejap bole la, tp kalo selamanya? x mungkin

Anonymous said...

ishh , ikut ckp aku laa . haa , aku lg lma doe xupdate blog . mls !

syahmi said...

ko malas, kalo aku mmg rajin dlm bab cam gini

Anonymous said...

Aku matilah esok
Admath

syahmi said...

ko pandai x yah risau... aku yg matilah esok

GH said...

hooo, aq xnak mati

cik erin said...

tambah akaun, ict n seni ye?
sy est n seni je.
tak minat akaun:D

*kelas seni sy tak pernah masuk.
exam ni ada paper:D

Afiq Syahmi Adanan said...

akaun mmg kene tmbah...

ict tmbah gak, kelas pon masuk skali sbb ade dlm jadual

seni... haa x msok kelas... tp ade paper gak. start amek taun nih.

Post a Comment