Saturday, May 16, 2009

SELAMAT HARI GURU

[gambar ini adalah hak cipta yang terpelihara]
Tanpa cikgu, siapalah Bill Gates? siapalah Tun Mahathir dan siapalah juga saya? Tanpa cikgu, barangkali saya jadi buta huruf buta kayu dan tidak dapat meluangkan masa untuk menulis blog ini,

Guru adalah pekerjaan yang mulia

jadi dengan kesempatan yang ada, disini saya ingin mengucapkan

SELAMAT HARI GURU
buat semua guru yang bergelar cikgu terutamanya mereka yang telah mendidik saya daripada tahap kosong sehingga lah sampai ke tahap sekarang ini... apa yang ada pada aku di tahap sekarang ini? entahlah, yang penting selamat hari guru! untuk cikgu-cikgu saya, sekian...

[Guru Pembina Negara Bangsa]

Kepada mak and abah, SELAMAT HARI GURU, tahun ni dah 29 tahun mereka mengajar, dan mencurahkan bakti kepada masyarakat. Semoga sentiasa sihat dalam menjalankan tugas-tugas yang telah diamanahkan. Hanya Allah sahaja dapat membalasnya, amin...

No comments:

Post a Comment