Thursday, January 21, 2010

TEASER - SMKDS CROSS COUNTRY 2010

Ridhuan Kayuuun in 2007 SMKDS Cross Country Tournament

1. Diam-diam, sudah dua bulan aku menganggur kat rumah, jadi pemandu untuk adik yang ingin ke sekolah dan pulang ke rumah, kemudian online jer. Bosan... beginilah rutinnya pelajar lepasan SPM yang nak tunggu result. Nak kerja, malas, hehe. Jadi, dengan masa terluang yang ada, dalam jangkaan sehingga bulan 6 nanti, aku merancang untuk isi semua masa tersebut dengan fotografi, walau dengan apa bentuk sekali pun.

2. Jadi, esok saya akan tag bersama Cikgu Hailmy selaku jurugambar untuk shoot acara Kejohanan Merentas Desa tahunan bagi tahun 2010 di SMK Dato' Sulaiman, Batu Pahat. Terima kasih kepada beliau kerana menerima saya sebagai rakan tag beliau. Seronok! ye lah, tahun-tahun yang lepas, aku yang kena lari, tapi tahun 2010 ini, tidak lagi, sebab aku bersama dia akan mengambil gambar... hehe. Tak ada lagi kongkongan cikgu, tak ada lagi paksaan untuk lari, sebab aku tak suka lari-lari ni, penat. Semoga esok segalanya akan berjalan lancar, insya-Allah. Untuk peserta larian, gud luck y'all.

Seronok nak shoot nih, doakan yang terbaik untuk esok... Bye-bye.

4 comments:

GH? said...

oi!!!ku windu utk lari "cross coutry" nieh..yelah da 12 bulan aq xrntas desa..hah, esk ibsyaAhllah aq dtg sek jd YB aka tetamu khas mersmikan majlis 2 kot..hahahah..mi, thx 4 the update ang i wish this blog is the world most " i READ" blog..hehe

Afiq Syahmi Adanan said...

bgus! teruskan menyokong ASA! hehe

gh said...

zzz, da ad update baru?? waaaaa

Afiq Syahmi said...

haaa... tengoklah

Post a Comment