Tuesday, January 05, 2010

HARI KELUARGA KRT 2009

Persiapan menyapu gris di tiang untuk acara panjat tiang licin.

1Malaysia

Pertandingan mewarna bagi kanak-kanak.

Pertandingan meng'klim' karipap dan banyak lagi untuk para ibu.

Urusetia majlis yang sedang busy.

Pertandingan solekan.

Gambar sedikit suasana pelbagai acara sukanika.

Acara tarik tali, acara yang mendapat sambutan.

Acara sukanika cari gula-gula dalam sepinggan tepung.

Acara gigit buah epal pakai gigi tanpa gunakan tangan.

Acara panjat tiang licin.

Ketibaan ahli parlimen Parit Sulong, Dato' Noraini Ahmad

Saya minta maaf kerana tidak dapat menyediakan ulasan gambar yang selengkapnya sekarang, kerana mata pun sudah mengantuk. Serba ringkasan tentang tajuk post ini, anda bolehlah klik SINI. Okay, sekarang pun sudah jam 2.34 pagi, maka saya masuk tidur dulu. Sekian, bye-bye.

1 comment:

izarini said...

slm...
wah meriahnya program hari keluarga tu. tapi yang lebih menarik perhatian saya teknik fotografi pada koleksi-koleksi foto anda. saya kagum. agak begitu bosan dengan kumpulan foto yang saya lihat sebelum ini. anda tahu apa yang anda mahu.

Post a Comment