Wednesday, July 01, 2009

BANYAK NYAMUK?

Sejak tahun 2007 sehingga kini, rumah saya telah diserang nyamuk... bukan rumah saya saja, rumah jiran pun dah kena serang dengan segerombolan nyamuk-nyamuk itu. Oleh itu pelbagai langkah telah dilakukan untuk mengatasi masalah ini, tetapi...

Sudah dipanggil pihak penghapus nyamuk pun, tetap tidak berkesan juga. Nyamuk-nyamuk itu tetap gagah dan berjuang berani mati untuk menganggu hidup saya. Erm, kalau pakai penyembur nyamuk gergasi ni pun tak berkesan, sudah tentu Ridsect pun sama.
seorang lelaki bersama raket perangkap nyamuk dan gambar diatas menunjukkan bagaimana raket ini berfungsi, iaitu dengan membakar mangsa

Pejuang handalan, iaitu En. Iqbal pun tidak dapat membantu walaupun dikatakan raketnya itu telah membunuh hampir ribuan nyamuk yang ingin menggigit beliau. Nampaknya, nyamuk yang menyerang rumah saya adalah nyamuk komando kerana mereka tidak gentar akan raket ini. Huh!

Sekarang, saya hanya mampu berdoa agar nyamuk-nyamuk itu pergi jauh dari rumah saya... amin.

14 comments:

chick ika said...

oh tht guy,
sgtt handsome. ahahaha.
tp tp, suda berpunya kn afiq?
tht girl f5 jgk kn.
if im not mistaken laahh.
agaga **

cik erin said...

hati2. denggi kang.
huhuh.

Afiq Syahmi said...

zuleyka,
haha, hensem2... tapi da ade org tempah da... kami satu kelas dulu. dy form5 jugak...

erin,
yea... sgt berhati2 nih...
nyamuk2 tu mmg menyakitkan hati!

::aika:: said...

cube ko ckp baek2 dngn nyamuk
tu..x pun ko bg nasihat dkt dye..
ehehehe..

Afiq Syahmi said...

kau bg nasihat dulu laa... baru aku buat. haha

::aika:: said...

ak bgi nasihat dkt dye..
secara rahsia..

Afiq Syahmi said...

haha, mcm2 la kau

ibal said...

woi cmne gmba aku ade tu?

Anonymous said...

gatal sangat laban nyamuk

Anonymous said...

uji nuan meda laki migai raket.

Anonymous said...

look that laki

Anonymous said...

???????????????????????????????

Anonymous said...

oi commet lah

Anonymous said...

good bye

Post a Comment