Thursday, July 02, 2009

DUNIA SUDAH PANAS

gambar menunjukkan seorang lelaki yang berpeluh kerana kepanasan akibat daripada kesan pemanasan global ini

Disini, saya mahu menulis tentang satu fenomena yang melanda dunia. Seperti yang anda tahu, saya rasa dunia dah semakin panas. Duduk ke berdiri ke walau dimana sahaja kita berada, mesti berpeluh. Pagi-pagi je saya dah berpeluh... dan yang tak seronoknya disini, waktu malam-malam pun berpeluh padahal saya dah bukak kipas angin pada tahap kelajuan yang tertinggi. Ish.

Oleh kerana badan selalu berpeluh pada waktu sekarang ini, sudah tentu ia akan menyebabkan ketiak kita bau masam. Dah tu, mesti kena beli banyak minyak wangi dengan deodorant. Pergh! kena keluar duit!

Kesimpulannya disini, jagalah alam sekitar kita supaya kita dapat jimatkan duit dan dunia dapat terhindar daripada pelbagai kesan buruk akibat dari pemanasan global ini... Sekian.

4 comments:

Fauzan said...

aku guna dashing
jantan sejati hohoho

::aika:: said...

cara ko ckp dah mcm pegawai alam sekitar..
bagus2..
nnti bley keja dngn jbtn alam sekitar..
hehehehe..

TUAN PUNYEE BLOG said...

LAGI SATU AKU NAK TAMBAH.... KAT DUNIA NI DOSA DAH BERTIMBUN-TIMBUN, MANA TAK PANAS

Afiq Syahmi said...

HA'AH! TEPAT SAMA SEKALI! SAYA SOKONG! =)

Post a Comment