Thursday, July 09, 2009

LUBUK RAMBUTAN

Pada suatu hari, kami pergi ke lubuk pokok rambutan yang tumbuh mengelilingi sebuah rumah. Rumah tersebut terbina di bawah bukit dan anak kepada tuan rumahnya diberi nama Muhd. Afiq bin Alias Bhrom. Lokasi adalah bertempat di Kampung Kolam Air. Diatas pelawaan ketat beliau, akhirnya dapat juga kami makan rambutan-rambutan tersebut, huu sedaapp!

5 comments:

i + me = aiEn said...

nyummy...dap nyer rmbutan..diz year,aku cme mkn 3 biji duruian jerk..seriyes!

i + me = aiEn said...

ehhh..melalut palk..correction..
diz year,aku cme mkn 3 bji rmbutan jerk..

::aika:: said...

garangnyr rambutan tu warnenyer..
merah ad kuning pun ad..
comel la umah afiq..
kecik je..

cik erin said...

waaaa bestnye...!
nak kait (eh betul ke) rambutan jgkkkkkk!!! :(

Afiq Syahmi said...

ain: alahai kesiannye, nt kau mintak sikit lerr kat apik, dia mesti kasik berguni nt, haha

aika: ha'ah... garangkan warnenye? itulah tandenye rambutan yg sedap utk dimakan.

cik erin: kait? entah aku pun tak tau ape yg betulnye... best tau... kat kl x de, jgn jeles... hehe jgn mara

Post a Comment