Wednesday, July 15, 2009

SELAMAT BERSARA

Peristiwa:
Majlis Persaraan Pn. Hjh. Sabariah (GPK1 SMK Dato' Sulaiman)

Tempat:
Hotel Novo Park, Batu Pahat, Malaysia

Tarikh:
Ahad, 12 Julai 2009

Masa:
3.00-5.00 petang
Jurugambar:
Saya dan dibantu oleh En. Fauzan

Pertama sekali, saya amat bersyukur kerana majlis ini dapat dijalankan dengan lancar. Pada mulanya, memang seram! Maklumlah, ini pengalaman pertama saya jadi jurugambar di sebuah majlis rasmi macam ini. Dan yang seterusnya, ada sedikit gambar hasil tangkapan dari majlis tersebut, mari sama-sama kita lihat...

Inilah barisan pentadbir sekolah kami. Mereka amat digeruni oleh pelajar-pelajar nakal di sekolah, terutamanya cikgu yang bersongkok haji dan berjanggut panjang itu, haha.

Tayangan perdana hal-ehwal Cikgu Sabariah semasa beliau masih bertugas di SMKDS. Tayangan tersebut memaparkan secebis kisah pahit dan manis beliau sepanjang berada di sekolah SMKDS ini. Tayangan tersebut adalah hasil kerja daripada guru media kami, iaitu Pn. Ayu yang sentiasa kelihatan ayu.

Aksi cikgu laki-laki kami yang sungguh sporting dan ceria. Merekalah guru yang mengajar saya dalam macam-macam subjek. Tapi, masa kat situ, macam kawan-kawan pulak, haha.

Huh! aksi Cikgu Jai menyanyi amat menarik perhatian manakala aksi Cikgu Hamdi pula? haha pitching banyak lari laa.

Cikgu Yusak yang otai dan beliau amatlah dikenali dengan janggut dan kereta volvonya, hehe.

Sedapnya tengok cikgu-cikgu perempuan makan, haha.

Sesi bergambar sebagai tanda penutup majlis. Kemudian, kita balik!

Haaa... rajinnye Cikgu Pau dengan Cikgu Azria.

Saya pun tidak melepaskan peluang bergambar dengan orang yang diraikan. Terima kasih kepada Cikgu Khai kerana sudi tolong ambilkan gambar kami dengan Cikgu Sabariah. Erm, maka tamatlah sudah post ini. Oleh itu, saya dan rakan-rakan yang juga ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Bersara kepada cikgu dan semoga cikgu panjang umur dan murah rezeki. Sekian saja, wassalam...

Nota : Sudah sekian lama tidak berblogging, otak saya kekeringan idea dan tidak reti untuk menulis lebih panjang lebar. Anybody can teach me on how to be a good blogger?

2 comments:

Anonymous said...

lor...da bersara ka??hmm smoga beliau bhagia pasne...

Afiq Syahmi Adanan said...

ha'ah... yea, smoga beliau bahgia

Post a Comment