Sunday, October 25, 2009

ALKISAH SEORANG GLAMOUROUS

Kekacakan beliau telah membuatkan ramai peminat wanita tergila-gilakan beliau. Beliau sungguh glamour dan top sehinggakan seluruh hidupku dibayangi wajah kepopularan beliau. Namun, siapakah beliau ini? Tolong bagi tahu! kenapa beliau terlalu popular dan top! tolong!

Akibat kepopularan beliau yang melampau, dimana sahaja beliau berada pasti ada saja peminat yang mengejar beliau. Inilah contoh kepopularannya! beliau dipeluk erat oleh seorang peminat yang sungguh fanatik terhadap dirinya, iaitu seorang insan yang amat glamour dan popular... huh puas!

To be continue...

8 comments:

Hazwan Keribo said...

Huhu.. Best, best, best dan best.. Terima kaseh diucapkan kpd abg.syahmi yg telah menerbitkan gambar abg.toye dengan pantas dan effisyen.. Idop abg.syahmi!! I luv u abg.toye!!

Afiq Syahmi Adanan said...

thank you tabuan keribo a.k.a kau. haha... aku pon rase best setelah menerbitkan post ini, lol. tapi aku rase bersalah la... kau x rase gitu ke?

Hazwan Keribo said...

Haha.. mane ade bersalah.. Kite tidak bersalah.. bior dy populer sket.. bior awek kejor.. Dy akan berterima kaseh atas perbuatan abg yg mempopularkn dirinye.. esok sy setat tngkp gmba adek dy plak..

Afiq Syahmi Adanan said...

wa bagus!! aku nak menaiktarafkan kepopularan rafie abg toye dan adik beradiknya... haha

Hazwan Keribo said...

Haha.. Kita renovate kepopuleran mereka.. Huhu.. Memori kad sy kena kebas org la.. Tak tau la esok bleh mle projek ke tak..

Afiq Syahmi Adanan said...

haa.. kau ni mcm2. tp demi utk diorg, kita perlu berkorban! kita perlu berkorban untuk merenovate kepopularan mereka. jdk wan, nak seribu daya x nak seribu dalih. hehe

lokman said...

gambar aq main bola mana?

Afiq Syahmi Adanan said...

rilek man... nanti2 aku masokkan yerr...

Post a Comment