Saturday, August 08, 2009

ROAD SHOW

Ini dia, klon Michael Jackson yang wujud dari kalangan pelajar SMKDS. Dilihat beliau sedang melakukan aksi tarian koreografi seperti mana yang pernah dilakukan oleh Arwah Michael Jackson di konsert-konsert beliau sebelum ini. Sungguh mengagumkan!

Kemudian, anda jangan tidak percaya, sekolah kita ada pertunjukan jalanan tau. Dilihat pada gambar, seorang pelagak aksi ngeri sedang membuat aksi terbang di awangan seperti yang pernah dilakukan oleh ahli magis yang terkenal, iaitu David Blaine. Hebat lagi auta! Yea, hebat!

11 comments:

chick ika said...

pic yg ats sekali tuu,,
wuuuu, mcm fauzan je maa ??
ahahhaa.

Afiq Syahmi said...

memang betul, pasti! haha. dia mmg mengkagumkan. hehe

syazwi-aljabri said...

dahsyat betul! nanti suruhlah fauzan buat show,pasti aku datang! WOW!

Afiq Syahmi said...

haha... ok. nt sume warga pt sulong aku jemput dtg kalo dia wat show ala MJ. haha

Fauzan said...

Ami ko memang dah... Sabar

Afiq Syahmi said...

yea... sabar itu sifat yg mulia... hehe. jgn mara

amnhsykrh said...

haha. suke gmba kj tu! :))

Afiq Syahmi said...

kau maksudkan gmba yg atas kan? haha... power kan aksi kat gmba tu?

::aika:: said...

wah..kim salam kat klon MJ tu ye..
macho sangat..
terpikat i..
hehehehe..

Anonymous said...

wah!! ade plak klon mj kat cni... nt sroh la die wat show.jemput sume warga smkds..huhuhu

Afiq Syahmi said...

aika,
sudah dikirim salamnya... dia suka... haha

anonymous,
okay... haha

Post a Comment