Wednesday, March 18, 2009

HARI 'CHECK' NAMA UNTUK SPM

SEKITAR ACARA PENYEMAKAN SEMULA SLIP PEPERIKSAAN UNTUK PENDAFTARAN SPM 2009

Salah seorang calon, bergelar Bro Razak memberikan ulasannya, "Saya, err.. saya yakin! saya akan dpt 26 A hoh hoh hooo..."

Agaknye, bobo mcm nampak pocong nak hempap dia je... tu yg dia buat muka sioal tu, hah... aku ape lagi, amek terus gambar nih... haha

Ber... ber... ber-gabung!
(comel ekk gambar ini, hehe)

SPM 2009, kami sedia!

Muka-muka yakin... GG melompat sambil berteriak, " komengaa!! "

Gambar-gambar itu semua dirakam oleh saya di dewan sekolah, kebetulan saya bawak kamera. Waktu itu hari jumaat (6 Mac 2009), ade bacaan yassin, tapi pengawas tak terlibat kerana ade spot-check di kelas tingkatan 1-2-3. Kira-kira jam 8.30 pagi, kami semua mendengar ceramah mengenai hal-ehwal SPM oleh Cikgu Rodziah. Lepas habis, kiteorg ape lagi bila dah nampak kamera, terus posing tahap gila gaban... haha. Dlm perjalanan nak balik ke kelas pun, kami shooting jugak. Seperti gamba-gamba yg di-upload di atas, tengoklah... mcm itu la gelagat budak-budak nih, perangai gila-gila, haha. Bila dah penat, kami masuk-lah ke kelas masing-masing, rase mcm baru duduk kejap je, tiba-tiba dah rehat...

Lepas daa kenyang, kami semua pergi lepak-lepak, carik kerja, haha. Kemudian, pada jam 10.27 pagi, saya dgn geng pengawas baru teringat nak mintak gambar dan name tag dgn Cikgu Shikin. Lokasi ketika itu adalah di kelas tingkatan 6 STPM 1. Sementara geng-geng saya sedang mintak ape yg mereka nak, akak-akak dan abang-abang di dlm kelas tu pulak nak ber-sesi-fotografi. Walaupun segan-segan (sebab ade cikgu), saya amek jugak gamba diorang nih... haha

Inilah suasana kelas tingkatan 6 di SMKDS... Saje nak letak gamba diorang nih, manelah tau salah seorang drp mereka ade mengunjungi blog saya, sekurang-kurang nye ade la jugak gamba diorang, haha

Jam mengatakan skrg pukul 11.30. Aku baru nak ikut Nash sbb ade kerja, tiba-tiba Affiy ni panggil. Dia kate " oit, ambik la gamba aku yang comel nih ". Haha, demi tak nak tengok dia menangis, aku amek la jugak gamba dia, 1,2,3! Cak! hah jadik lah gambar ini.

(tak pahamlah kenapa dia pakai celak mcm hantu)

No comments:

Post a Comment