Monday, December 21, 2009

JAMUAN AKHIR TAHUN 5SPM1 l 5M 2009

Guru kelas kami yang tersayang, Pn. Salasiah Khairollah. Reaksi beliau amat menyakinkan serta mengembirakan ketika beliau menerima sebuah hasil seni hasil dari perpaduan yang dicipta dari kelas beliau dan kelas kami, 5SPM1. Cikgu! kami tidak akan melupakan cikgu! Ibarat kata pepatah orang putih, You are the best teacher in the world!

Butiran majlis adalah seperti yang berikut:

Tempat: Rumah pasangan Cikgu Noraini dan En. Halil yang berunsur tropika
Lokasi: Taman Industri Seri Sulong, Malaysia
Tarikh: 12hb Disember 2009
Peserta: Kira-kira 35 orang termasuk guru-guru dan anak-anak.
Majlis: Jamuan akhir tahun kelas 5SPM1 l 5M

Perasmi: Yang Hampir-hampir Berhormat Tuan Ketua Kelas, En. Rafie

Catatan: Ketika ini, kami baru tamat SPM, bestnyer!

Diumumkan, ketibaan yang amat berbahagia, tuan ketua kelas 5SPM1, iaitu Muhd. Rafie. Beliau tiba dengan jenteranya di tempat yang dijanjikan tepat pada jam 8.30 malam. Beliau dijemput diatas alasan yang amat rasmi untuk merasmikan majlis ini. Hehe.

Tuan rumah, iaitu En. Halil, kelihatan hensem sekali ketika beliau sedang mengacu aduan ayam bakar berbekunya. Sedap siot ayam bakar dia! Setaraf Kenny Rogers beb!

3 gadis yang kacak, dikenali sebagai Ika, Nani dan Mira (dari kiri) Mereka berdiri terpacak di situ merangkap sebagai pengacara majlis bagi majlis jamuan yang gilang gemilang ini.

Dari kiri, Cikgu Ismail, Cikgu Suimi (ayah kandung kepada azritikus) dan tuan rumah, En. Halil.

Seorang budak yang menggugat pandangan mata para wanita yang hadir dalam majlis ini kerana dia terlalu sangat comel. Comelnya! jerit gadis 5SPM1. Hehe.

Gerak khas, yang dengan pantasnya membersihkan meja kaca jed yang pecah kerana terjatuh.

2 gambar yang di atas berikut adalah salah satu aktiviti kami selepas kenyang memakan makanan, apa dia? karaoke la! wooh! best lah!

Memperkenalkan, inilah dia Qila, anak kepada tuan rumah, iaitu En. Halil.

Di belakang tabir, iaitu sebuah unit fotografi yang bertugas untuk mengabadikan kenangan disini dalam medium sebuah gambar. Hehe. Bagi yang berkenaan dengan majlis ini, siapa yang mahukan gambar-gambar anda yang lain, sila hubungi saya di emel atau pun di nombor telefon bimbit seperti yang kamu sedia maklum. Terima kasih, sekian saja, wassalam.

Post ini didedikasikan khas untuk warga 5SPM1 dan guru-guru yang mengajar kami, dan juga guru-guru yang terlibat secara langsung atau tidak langsung dalam sepanjang tahun kami bersekolah sebagai pelajar tingkatan 5. Terima kasih di atas segalanya.

3 comments:

G3n0_|3re4k3R said...

LOL!! BEST..OMG..i dosnt though it would be very2 fun that nite...huhu^^..cant sleep meh..cant i noe who the "gerak khas" official name..

Afiq Syahmi Adanan said...

haha omg!

jaja said...

weh gmbo ko skeping jerk....rugi tol jdik cmraman nih....

Post a Comment