Thursday, December 17, 2009

MAJLIS NIKAH ORANG

Ketibaan pengantin perempuan setelah tiba di perkarangan Masjid Sultan Ismail, Batu Pahat pada 12hb Disember yang lalu.

Akhirnya, mereka sah menjadi suami isteri.

Tempat: Masjid Sultan Ismail, Batu Pahat, Johor.
Tarikh: Sabtu, 12 Disember 2009

Ketika ini, saya baru sahaja menikmati cuti yang dijangka sungguh panjang, kerana telah selamat menamatkan SPM pada 8 disember yang lalu. Oleh itu, atas desakan keluarga dan juga desakan yang hadir dari minat saya sendiri, saya mengikuti abang saya, akmal untuk mencari pengalaman dalam fotografi perkahwinan. Gambar yang terpapar di atas adalah gambar yang paling okay saya rasa untuk dipaparkan kepada paparan umum. Gambar yang lain-lain? Ya-Allah! hancus! hehe. Maklumlah, baru belajar. Ambil gambar majlis orang kahwin nih, dilihat nampak mudah, sekadar menekan butang shutter aje. Tetapi, bila dah rasa sendiri, wow! susah beb! Sebab itu saya ikut-ikut dulu job abang saya untuk saya mengamati gaya dan cara beliau meng-shoot gamba pengantin, supaya dapat dijadikan contoh dan teladan yang berguna kelak, insya-Allah. Sekian saja...

Next post will be about the picture and report of the year-end party ceremony by 5SPM1 student. Somebody related with the becoming next post, wait for it yea. Thank you for supporting.

No comments:

Post a Comment