Tuesday, April 07, 2009

TAK DAPAT IKUT

Kesian Maria dengan Irna nih, diorang tak dapat ikut pergi lawatan kami ke-Melaka sebab ade Pertandingan Pentanque Peringkat Daerah Batu Pahat pada 4 April 2009, iaitu tarikh lawatan kami ke-Melaka. Namun, walaupun begitu...

(yeay! kami menang, ini-lah piala kami!)

berbaloi jugak kerana pasukan diorang yang ahlinya terdiri daripada Maria, Irna dan Munawwarah (tiada dalam gambar) telah mendapat JOHAN dengan mengalahkan sekolah-sekolah lain dari seluruh daerah Batu Pahat. Selepas itu, mereka akan mewakili daerah Batu Pahat yang ter-chenta ini dalam acara Pentanque di peringkat negeri nanti... Semoga berjaya yer!

6 comments:

.Syafiq said...

ape no phone maria tuh?? ngahaha

Afiq Syahmi, said...

Sblom tu, nak tanye. Kau tau tak maria tuh yg mane satu? kiri atau kanan? hoho

.Syafiq said...

ntah kiri kot?

Afiq Syahmi, said...

betul-lah dia yg kiri... nak no? mintak la sendirik, lol... haha, aku mane leh suke2 je bg2 no org

zero love said...

wow...
maen pentanque...
kagum2...
sebab ku ta reti maen pmainan tu...
time kat skola dulu...
tngk org laen yg maen...
hehehe...
;p

Afiq Syahmi, said...

diorg yg main, aku ta tau main, hihi.
syg diorg x dpt mara lebih jauh lagi, kerana kalah prngkt negeri.

Post a Comment