Monday, June 13, 2011

14 JUN 2011

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua, saya update blog ini sebab teringat akan zaman persekolahan. Kali ini, aku mendapat ilham untuk meneruskannya. Dahulunya, saya kerap update cerita-cerita baru di sekolah, cari layout blog, explore HTML code dan sebagainya;

tempat aku bermain di sekolah menengah dulu

Tapi, zaman berlalu dan aku sekarang belajar di Universiti, belajar Art and Design. Sejak saja masuk mendaftar pada 26 Jun 2010 yang lepas, aku dah tak update blog. Mungkin sebab faktor persekitaran yang tak membantu, seperti zaman sekolah dahulu. Kemudian, mungkin ramai pembaca yang kian lemau untuk menjenguk blog ini.

Hmmm... dulu aku ingat ia membazir dan membuang masa, namun sebenarnya ia membawa kepada banyak perkara yang baik kalau dilaksanakan dengan cara yang mantap dan bermanfaat. Apa dia? Kita lihat post yang akan datang, insya-Allah.

No comments:

Post a Comment