Monday, March 01, 2010

MEE TOMATO!

Aroma Mee Tomato Mak Yah keluaran kantin SMKDS memang memukau jiwa dan meragut selera pelajar-pelajar ataupun bekas pelajar yang pernah menuntut di sini. Lihat saja mereka, ish ish ish... Tak sabar.

Pergh! Inilah dia saya mempersembahkan! Semangkuk Mee Tomato buatan Mak Yah! Made by Kantin SMKDS, hanya RM1.50 saja! Air liur aku dah meleleh ni daaa.... Nak makan! Sedap! Sungguh sedap! Sedap hingga menjilat permukaan mangkuk! Hehe. Bagi sesiapa yang berkesempatan untuk menjumpai hidangan ini di sekolah, jangan lepaskan peluang! Cuba jangan tak cuba! Kalau tak cuba, dijamin menyesal.

Nota: Lokasi bertempat di Kantin SMK Dato' Sulaiman, semasa saya sekawan datang ke sekolah kerana ada urusan penting bersama Cikgu Othman Marin. Kesempatan yang ada, kami makan mee tomato, syok!

Nota: Tahniah kepada cikgu-cikgu baru yang ditempatkan untuk mengajar di SMKDS, kerana? anda dapat menikmati hidangan istimewa ini pada waktu rehat nanti... Kepada Cikgu Lyana Kamarudin, Cikgu Nazliah, Cikgu Ee dan rakan-rakan guru baru yang lain, tahniah! Dah penat ngajar, korang boleh makan mee tomato nanti, hehe.

6 comments:

syazwi-aljabri said...

dah la perut aku tengah lapar, ko letak pulak gambar mee tomato...menggoda sungguh!

p/s kenapa citer je, belanja la semangkuk.

N.A.A.K aka eika said...

peh!!!mengiurkan..adus cdapnyer..ko nie memgla..kempunan ak..hehe

gh said...

peh!! NAK JGAK.. AMI BELANJA AQ~!

Puteri said...

aduhh,,tgk mgkuknye je twu sdap..
hihi..

Afiq Syahmi said...

x nak belanja! aku x de duit... haha sori!

ika - g la skali skala makan?

puteri - yeke? hehe

Adha said...

bro..aq mintak kebenaran nak copy gmbo mee tu..hehe..

Post a Comment