Friday, February 26, 2010

HARI SUKAN SMKDS

macam apa yang abu buat, kita masa lari, kena senyum, smile!

star-star bawah 15 sekolah sedang lari dengan laju

pembaharuan pada sukan sekolah tahunan tahun 2010 ini, cikgu-cikgu pun ada acara sukan jugak, iaitu tiup belon sampai pecah dan terus lari pecut sejauh 25 meter. Barang siapa yang berjaya melaksanakan kedua-dua perkara berikut dengan pantas dan bergaya, dia menang!

Setelah selesai majlis sukan kecil pada 22 dan 23 Februari yang lepas, maka dengan ini kejohanan sukan tahunan atau sukan besar SMKDS tahun 2010 telah selamat dianjurkan. Saya selaku bekas pelajar bersama rakan dan teman-taulan yang lain datang menghadirkan diri ke sekolah sebagai tetamu tak rasmi yang tak kehormat. Saya juga turut serta bersama Cikgu Hailmy untuk menjadi jurugambar majlis, tapi saya hanya suka-suka saja, sebab tu banyak gambar hancur, huhu. Datang sekolah pun lambat, tak sempat nak tengok acara perbarisan! rugi betul rasanya... Saing-saing dengan acara sukan ni, pelajar STPM 2009 sudah boleh mengambil result exam mereka. Ada yang nangis, ada yang sedih dan ada yang tak tahu apa dia nak rasa, haha, biasa lah kalau pelajar ambil result periksa macam ni, pelik-pelik. Haa... lihat lah apa gambar yang ada, ini jer yang sempat diuploadkan dalam blog ini.

reaksi pelajar STPM 2009 yang telah mengambil keputusan, pelik... huhu

kunjungan bekas pelajar SPM 2009 SMKDS yang menghangatkan suasana

Nota: Hasil tangkapan gambar untuk hari sukan ini tidak menyeronokkan bagi saya, tak ada mood nak snap gambar tapi happy! Kesimpulannya, tak banyak gambar menarik yang ada, maka, saya minta maaf. (Perlu ke? bukan disuruh pun, jadi tak kisah lah, hehe)

Nota: Salam Maulidur Rasul 1431H. Marilah bersama-sama kita berselawat keatas junjungan besar kita Nabi Muhammad S.A.W. Semoga kita semua dapat ganjaran pahala yang berlipat ganda, insya-Allah.

3 comments:

gf GH said...

AMI!! aq xbpe PUAs aty gn update kali ini..xde nostalgia tok aq igt ttng SMKDS...Ami, i hope the NEXt update would be your best update from the past update..FROM US=>TEAM BAOM

Afiq Syahmi Adanan said...

haha... x tau nak update ape

N.A.A.K aka eika said...

ish!!!beshla..membuatkn ak rindu nk skul blik..uwaaa...hehe=D

Post a Comment