Friday, November 06, 2009

DEMAM FINAL EXAM, SPM DAN STPM 2009

ucapan responden yang ditemu bual

Khas untuk para pelajar yang mengambil peperiksaan SPM dan STPM, selamat menduduki peperiksaan dan selamat maju jaya saya dan rakan-rakan ucapkan. Kepada pelajar tingkatan 1, 2, dan 4 juga, saya ingin mengucapkan semoga berjaya dalam menjawab soalan peperiksaan akhir tahun 2009.

Special wish to SPM and STPM student, good luck and hope you'll be success in your examination soon. Otherwise, for form 1, 2, and 4, I'm wishing good luck to all of you in your final year examination of 2009.

Hope, everybody will pass their exam with flying colour.

Updated by Friday, November 13, 2009.
Congratulate to all form 1, 2, and 4 student which officially ended their final year examination by today and last, Happy Holiday!. Me and others will facing SPM on november 18, so, wish me and them luck okay. Thank you.

Signing off,
Afiq Syahmi bin Adanan
Student of SPM 2009

4 comments:

Hazwan said...

Yess! Yess! Yess dan Yess!! sy da abes periksa..
Waaa.. abg mcm nak pegi lame je.. siap tulis camni:

Signing off,
Afiq Syahmi bin Adanan
Student of SPM 2009

huh.. ambik spm bebaik.. ok.. semoga calon2 spm thn ni lulus dengan warna2 beterbangan..

Afiq Syahmi said...

ye la beb! , skola tinggal brape hari je lg. taun depan, aku x skola smkds lagi daa... tu yg sedih gila babeng!

nt da jarang jumpe kengkawan, samada istimewa atau x.. hihi. aku nt rindu dgn cegu2. suasana skola. masakan kantin dan yg sewaktu dgnnye. tu yg bikin aku mcm nak nangis. haha.

erm, sbnrnye aku x leh kompom2 kan gila aku x skola smkds lg nt, entah2 aku form6 nt, tp harap tak la. harap aku dpt tmpt yg lebih sesuai.

oh thnks... harap aku dan membe lulus dgn warna2 berterbangan = cemerlang. woot! hrap ko x hilang kontek sama aku. hihi

Hazwan said...

Masakannye nak hilang kontek.. blog ni ade lg kan nanti?? no henset pon tak tukar kan?? kalu tukar no send la kat no sy.. abg dan sy takkan tukar no punyelah kann..

Afiq Syahmi said...

ye aku x tukar la, insya-Allah... ha'ah blog ini tetap ada...

Post a Comment